Bukefalos 28 år!

felmeddelande gång på gång.

bigganl

Trådstartare
De senaste två veckorna har jag gång på gång fått upp felmeddelande när jag ska posta inlägg eller bara byta sidan, gå in på en tråd etc. När jag klickar på tillbakaknappen kommer jag ändå rätt. Varför blir det så? (det har inte varit så förr)
 
Sv: felmeddelande gång på gång.

Det finns en äldre tråd om liknande problem. Jag gjorde vissa optimeringar av sidan och efter detta har det inte skrivits mer i den tråden. Vet inte om det beror på att det börjat fungera bättre eller om folk inte orkade skriva längre :)

Jag har i alla fall inte problem på den nivå du berättar om. Någon gång ibland behöver jag ladda om någon sidan då den inte verkar vilja komma upp.
Jag använder firefox och inte internet explorer, har ni möjlighet att byta tycker jag att ni skall göra det. Det bör dock självklart fungera ändå.

Några fler som har problem, ni som hade problem tidigare, har ni märkt någon förbättring.
Jag tror att de flesta problemen är kopplade till viss överbelastning på servern, jag får för mig att problemen är vanligast mellan 21 och 22 på kvällen.
 
Sv: felmeddelande gång på gång.

Ja problemet är inte jättestort. Absolut inte, men det händer vissa dagar. Det startade för ett par veckor sedan och har aldrig hänt innan så jag blev mest förvånad. Jag är oftast ute på sidorna på förmiddagarna, men det kan ju bero på överbelastad server ändå. Det verkar inte vara någon skillnad vilken dator jag sitter vid heller. (hemma eller på jobbet) det är samma sak.
Vi får väl se om det går över.
 
Sv: felmeddelande gång på gång.

Jag fick den där gråa lilla rutan och så vit med blå text- sidan hittas ej två eller tre gånger mellan 22.45 och 01.40 "i går kväll" - heter det väl... :angel:

Men uppdaterar man sidan, funkar det igen. Så jag som är en tålig mänska av någon outgrundlig anledning, har inte tänkt på att rapportera tidigare...
 
Sv: felmeddelande gång på gång.

Ja! det är så det blivit för mig också, men jag klickar bara på tillbakapilen så kommer jag till den sida jag ville. (utan att uppdatera) Men lite töligt är det ju även om jag kommer rätt.
Men om man uppdaterar, räcker det med en gång då så är problemet borta eller?
 
Sv: felmeddelande gång på gång.

Jag tyckte det var bättre men nu sen i går kväll har jag haft ett flertal problem igen. Nu har det gällt allt från att gå in på min blogg till att gå till diverse forumsidor. Faktiskt även just nu, när jag skulle in på denna tråden.

Men det är ju inget stort problem eg, bara att gå tillbaka så kommer jag till den sidan jag var ute efter. :)
 
Sv: felmeddelande gång på gång.

Men det är ju inget stort problem eg, bara att gå tillbaka så kommer jag till den sidan jag var ute efter. :)
[/QUOTE]

Håller med, men det är lite irriterande tycker jag.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Lavine
·
Juridik & Ekonomi Hur lång tid tar det innan den post man skickat till FK är registrerad som mottagen hos FK? FK vill ha mitt samtycke till en grej och...
2
Svar
24
· Visningar
1 455
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 559
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp