Bukefalos 28 år!

Felmeddelandet

Snuffsan

Trådstartare
När man vill öppna en tråd som precis blir borttagen får man standardmeddelandet. Nånting om att du har försökt göra saker du inte har behörighet till alternativt är du avstängd från Buke.

Hur vore det med ett nytt lite trevligare meddelande där man inte tar för givet att användaren är en som gör otillåtna saker. För som sagt, meddelandet kommer även när man ska öppna en nyss borttagen tråd eller vill posta i en tråd som låsts/flyttats under tiden man skrev inlägget.
 
Sv: Felmeddelandet

Bra ide! Borde gå att bara lägga in en text om att tråden kan ha tagits bort/flyttats.

lewellyn, så ovanligt är det inte att trådar låses eller tas bort?
 
Sv: Felmeddelandet

Jag är inte ens säker på att det går att ändra, tror att det kommer automatiskt med forumversionen.
 
Sv: Felmeddelandet

Tack för att du uppmärksammade mig på detta, jag har flera gånger varit på väg att ändra texten till något mindre anklagande.
Nu skall det förhoppningsvis äntligen vara gjort.
 
Sv: Felmeddelandet

kl

Oj ursäkta om jag trampade någon på tårna, det var verkligen inte meningen!
Jag tyckte bara det verkade vara ett ganska ovanligt sammanträffande att man råkar posta i en tråd i samma stund som den flyttas eller tas bort. Det har aldrig hänt mig under alla år här...
 
Sv: Felmeddelandet

Du är aldrig aktiv skribent/läsare i "popcorntrådar" då ;) Eller har en tendens att posta i trådar som ligger fel. Man behöver ju inte posta precis när den tas bort, har man filat på ett svar eller läst en sida i en tråd så kommer det upp när man postar/försöker byta sida :)
 
Sv: Felmeddelandet

Som jag skrev så är det när man öppnar en tråd och vill läsa, inte bara då man ska skriva.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 357
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 490
Senast: ako
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 253
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp