Fem plusgrader, känns som en minusgrad

Välkommen till verkligheten. Lite kraftsamling med internetspel, innan jag ger mig ut en sväng. Jag har ett paket att hämta på Krämaren. Om det sen blir något mer... *tänker så det knakar*... Visst ja, behöver dra till ÖoB o handla soppåsar o duschtvål... Jag vet att nån butik, som heter Normal, har öppnat på Krämaren... Det ska visst finnas allt möjlig där. Vem vet kanske bra priser på soppåsar och duschtvål. Det är ju ganska normalt, menar jag...
 

Det var riktigt skönt ute, med långkalsonger, undertröja, samt filt över knäna. Men Normal var en besvikelse, när man inte är normal. Jag höll på att få tre varugondoler och fjorton högar med parkerade kundkorgsställ kors och tvärs i den enda gång som fanns som spiral i butiken. Smink på åtta ställen, där alla tonårstjejer stod, samt 4 godisställen och lite annat... och i övrigt var det bara jag som var i vägen vilket jag högljutt fick höra... *suck, stön och pust* från kringstående och kringgående som absolut SKULLE tränga sig fram, när inte ens jag kom fram...

Capuccino o varm smörgås på L'espresso innan hämtning av paket och hempermonad. Då hade det hunnit skymma.

Nu är permon på laddning. Men i morgon får den nog vila. Då tar jag rullatorn och släpar mig fram. Då vi ska ha jullunch på jobbet.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
982
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 201
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Obs. Känsliga läsare varnas – detta inlägg kommer att handla om mens. Läs ej om du tycker att det är äckligt. Och om du ändå läser...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp