Fence Alert

B

Bisquit

Någon som har erfarenhet av s.k. Fence Alert?

Vore ju jättebra om dom verkligen funkar!
(Osäker på om tråden ligger rätt)

Sv: Fence Alert

Fence alert har jag ingen erfarenhet av. Själv har jag en pryl med motsatt funktion, den blinkar när staketet fungerar i dagsljus är det dock svårt att se. Jag tycker det känns tryggare för nu ser jag varje kväll att det linkar och då vet jag att ström går ut i staketet. Jag funderar på att köpa en till och ha en lampa där jag matar ut strömmen (jag har en bra bit mellan aggregat och hagen, så fle kan uppstå även innan själva hagen) och en i slutet av min strömkrets, så underlätta felsökningen.

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
756
Senast: Badger
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: Murray
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 664
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka