Fest med 20talstema.

Vad ha på sig om man är man och skulle vilja hitta något annat än gangstertemat? Detta då han gissar att alla kommer att vara klädda så.
Jag hittade Charlie Chaplin, men finns det något annat. Lagom kul att vanka omkring så en hel kväll.

Han skulle ju kunna klä ut sig lite mer åt fritidshållet. T.ex. hade de golfbyxor (äppelknyckarbyxor) av tweed som drogs åt med spännen under knäna, stickad väst, tröja eller slipover med skjorta under och slips eller fluga, rutiga golfstrumpor med tillhörande keps. Frågan är väl hur varmt det blir men tröja, stickad väst eller slipover kan man ju ta av sig under kvällen.
 
Det är förvisso sant, men när jag tänker på dom jag tittat extra på och uppskattat mest på liknande temafester så har det oftast varit de som gjort något extra och avvikit från standardkostymen.
Det svänger fort ibland.
Han bestämde sig för att göra det enkelt i alla fall och skaffade lite gangstergrejor.
Synd, men han passar nog ypperligt i det.

Tack för förslagen i alla fall, bra att ha till andra maskeradtillfällen. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 946
Fritid Mailade GHS och frågade om väskor och strikt väskförbud kommer råda. Gissar att det finns några här som var på SIHS eller annat...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 481
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp