"Feta husdjur"

T

Tie

Hur många av er såg programmet "feta husdjur" igår?

Helt sanslöst. Den feta Rottweilern som tidigare varit i tidningen var med, 92KG VÄGER DEN!!!!!!!!:eek: Och matte till hunden säger att hunden mår bra och inte alls är för fet!!!!!!!!!! :crazy:

Sedan till nästa hund. En Cavlier King Charles på 18KG!!!!!

Såg skymten av en enormt fet katt också innan jag stängde av tv:n.
Orkade inte se hela programmet!
 
Sv: "Feta husdjur"

Jag såg!
När de var med en hund som skulle badas. Ägaren blev helförbannad när den som badade hunden anmärkte på vikten.

Sen den andra tanten då, lovade vet. att inte mata hunden. Det var väl inte för vet. skull utan hundens.

/W
 
Sv: "Feta husdjur"

Ja det var 92kg bjässen som skulle badas......tanten blev ju rasatokig när hon som duschade sa att hunden inte mådde bra för att den var för fet!

Och cavalier kin charlesen som var hos vet och fick diet. Matte lovar vet att få ner hunden i vikt och bjuder den sedan på 6TÅRTBITAR senare på kvällen!!! :eek:
 
Sv: "Feta husdjur"

rottisägarna va ju helt otroliga! om hundens liv står på spel får man väl för fan skärpa sig!?! Även fast veterinären sagt att dom inte får mata han med massa godis för att han kommer dö om han forstätter va så fet så ger dom han massa godis ändå. va fan tänker folk me?Såg bara lite i slutet...

Stackars hund...

Å cavalieren va grotesk!
 
Sv: "Feta husdjur"

Det var helt sjukt, hur kan man ens låta det gå så långt? De som hade katten var duktiga och blev väldigt engagerade, katten gick sen ner. Cavlier King Charles hunden gick också ner och matten skärpte sig. Sen ena Rottisen gick ner i vikt och fick genomgå en operation.

Det var nära att jag stängde av, men ville se vad som hände med de "små" djuren.
 
Sv: "Feta husdjur"

Ja, eller hur!! Men som tur skräpte hon till sig och sluta med godiset och den hade i alla fall gått ner i slutet av pogrammet. Men först gick den ju upp 0,8 kg, för hon hade gett den godis när den gick på sin diet.
 
Sv: "Feta husdjur"

Jag såg peogrammet.
Mamma skrek från vardagsrummet och jag kom rusande, det var de fetaste djuren jag sett. Och här hemma går man och tycker att grannens katt är fet. :eek:

Det som är sjukast är att det är djurens ägare som är orsaken till djurens fetma, att ägarna inte tar djuren som en levande varelse utan en gullig leksam som man kan proppa i vad som helst..
Men själv ska man vara så noga med vad man äter, motion mm.
FYSKÄMS PÅ DEM!
 
Sv: "Feta husdjur"

Kommentarerna ägaren har.......det Bau(stavas???) vill ha det får hon, hon behöver inte vänta på att få något, varför låta henne vänta när hon vill ha det direkt, vill Bau vara uppe länge sitter matte uppe tills Bau har somnat.........:eek:
 
Sv: "Feta husdjur"

:rofl: herregud!

Jag missade det pogrammet helt, vilken kanal var det på? :crazy:
 
Sv: "Feta husdjur"

Programmet var på 4:an. Tror det började kring 22.30.
 
Sv: "Feta husdjur"

Satan också :mad:

Någon som vet om det går i repris?
 
Sv: "Feta husdjur"

Tie skrev:
Kommentarerna ägaren har.......det Bau(stavas???) vill ha det får hon, hon behöver inte vänta på att få något, varför låta henne vänta när hon vill ha det direkt, vill Bau vara uppe länge sitter matte uppe tills Bau har somnat.........:eek:

Undrar om hon skulle gjort detsamma om det gällt barn :angel: , stackars barn isåfall .
 
Sv: "Feta husdjur"

*KL*

Jag personligen tycker att alla hussar och mattar va jätteduktiga med sina djur efter en del tillsäglser :smirk:

MEN... den där äckliga kärringen med den stackars Rottisen på 92 kilo... Det är ju fan djurplågeri! Och att hon vägrade inse hur SJUKT fet hon va!!! Asså jag tappade hakan när jag såg henne... jisses... stackars hund!
 
Sv: "Feta husdjur"

apocalypsze skrev:
Satan också :mad:

Någon som vet om det går i repris?



Missade också programmet men det går i repris på lördag. Vilken tid vet jag inte men jag tänker iaf kolla då, om jag orkar se de stackarns djuren :crazy:
 
Sv: "Feta husdjur"

En granne till mitt ex har en rottishane, som vägde drygt 90 kilo när han omhändertogs från ett gäng hemska människor som matade vovven med steroider och bussade sina kamphundar på den. :( Nu har den ett jättebra hem, men vikten kommer den aldrig tappa helt, eftersom den ätit steroider under flera år. Han ser inte klok ut, men till skillnad från djuren i programmet så har han mest muskler, inte en massa fett.

Såg bara de sista 5 minutrarna av programmet, och höll på att tappa hakan när ägaren till Beau sa att hunden mådde bra! Och att den hade ett bra liv, oavsett om den skulle dö i förtid på grund av sitt leverne... Hallå! :eek: Vissa ska inte få ha djur, så är det bara...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 042
Senast: Martenix
·
Övr. Hund En 93kg rottweiler En 18kg king charles spaniel bla.. Och ägarna har INGA PLANER på att banta sina djur ALLS. Dom VILL skämma bort...
Svar
13
· Visningar
1 154
Senast: Otter
·
Z
Övr. Hund Jag är så jävla trött, förbannad, lessen och jag vill skälla ut varenda jävel jag ser här med lös hund... Som jag skrivit tidigare så är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 141
Senast: boccia
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp