Fiber Plex

A

acke

från Biofarmab, har jag blivit rekommenderad att ge min häst av en equiterapeut. Det verkar vara så nytt att det inte har kommit ut i affärerna än, eller? Är det nån som har erfarenhet av det? Det ska tydligen rensa tarmarna o vara bra för en häst som svullnar i benen över natten...
 
*åzå nyfiken*

Hur går det med pållen föresten :confused:...för det var väl du som kom ut och kollade på Artist i Dagstorp när jag red :confused: :)
 
Hej!

Kul att "höra" av dig! Jodå, det går bra med min pålle faktiskt! det trodde jag knappt då ag hade allt elände med honom, men hittills peppar, peppar verkar han må bra.

Visst var det jag som tittade på snyggingen då du red honom! Jag tänker ofta tillbaka på det då han var så lugn o fin mitt bland alla ponnyer o kaos... Tack återigen för att du ville visa honom för mig!
 
Jo..jag blev nästan lite paff jag åxå....hade ridit ut dagarna innan och mötte en liten tjej på en ponny...men handhäst...och Artist blev VÄLDIGT nyfiken...och den lilla tjejens hästar åxå...så jag vändre på klacken och red ett annat håll.
Han var helt UNDERBAR att rida, mjuk och fin, behövdes bara små,små hjälper :love:...blev lite ledsen här han såldes, kan fortfarande sakna honom :(..men så är det tyvärr med tävlingshästar ju!!

Tyckte det var kul att du kom ut och tittade, är ju inte alltid man har chansen att träffa pappan till ens pålle i verkligheten!

Lycka till med din pålle nu!!

//Rebecka
 
Åååh, då är han lika underbar som han verkade då... :-)

Hans son är också mycket känslig i mun o sidor, lugn, sansad och klok. Men han har också ett helsickes humör emellanåt, speciellt om man kommer åt honom på ett sätt han inte tycker om... Inte ofta, men smäller han av så smäller han av o det gäller att känna av det innan så an hinner ta ner honom på marken...

Jättekul att se honom!!
 
Jag vet inte riktigt vad det var som hon var ute efter i just Fiber Plex förutom tarmreningen. Jag skulle pressa citron i hans mat i en vecka också, inför en tävling o två dagar efter...?
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 363
Senast: monster1
·
Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
573
Hästvård En kompis hade köpt getruta från Chia de gracià till sig själv men upptäckte att det var till häst. Nu har jag fått paketet. Finns...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Sirap
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 276
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp