Fiberduk under ridbanan.

F

Fortfarande Grevinnan

Vart köper man sån???
Finns det någon sida på nätet???
 
Sv: Fiberduk under ridbanan.

Antar du menar Geotextilmatta ? Sånt man använder när man bygger vägar. Det borde man kunna köpa på ett byggvaruhus.
 
Sv: Fiberduk under ridbanan.

Hjälp, jag hittade en svensk sida...350 kronor kvadratmetern!!!!
Jag tjänar 6000 tusen i månaden....
 
Sv: Fiberduk under ridbanan.

Det lät alldeles för dyrt!

Ring Viacon och fråga vad de tar för Geotextil bruksklass 3. (Nån lägre klass tycker jag inte att du ska ta om du ska kunna underhålla din bana maskinellt.)

Vi betalar ca 10 kr/m². Men vi har ett väldigt bra pris så klart eftersom vi är en så stor kund, men jag har svårt att tro att du ska behöva betala så fruktansvärt mycket som 350 kr/m².

Har du inget vägbygge nära dig? Det kostar inget att fråga platschefen där om du kan få köpa av dom, det finns några som är villiga att sälja vidare. (Inte vi på våra byggen dock.)

Kom ihåg bara att en rulle är ca 5,5 m bred, så du måste ha lastbilshjälp vid hämtning...
 

Liknande trådar

Anläggning Hej Ska salta min ridbana nu när det är plusgrader så den kan hålla ett litet tag men vilket salt? Magnesiumklorid som även används på...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
357
Senast: Celinehenn
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 087
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp