Fick notis om att en kompis ska gå på konsert

R

Raderad medlem 6459

Notis på Facebook alltså. Nån som vet hur man stänger av den funktionen? Jag vill inte ha notiser om att "X ska på en aktivitet nära dig!" :meh:
 
Undrar också! Jag får notiser om att @tornblomma ska på evenemang nära mig :D (vi bor inte ens nära varandra, haha)
Stackars oss! Kul en fredag också när man själv ligger hemma och pluggar och snorar och så ska nån jäääävla kompis på nåt jääävla evenemang :D
 
Notiserna stör mig inte men precis som ovanstående får jag notiser om att "vän ska på evenemang nära dig" och jag (varje gång också): Åh, vad kul att hon ska ner till Göteborg vi kanske kan ses på en fika innan jag ser att eventet inte alls är nära mig, det är i Stockholm.
 
Undrar varför? Jag får inget sånt. Bara när nån verkligen ÄR på krogen. Antingen har jag inga sådana vänner elelr så har jag lyckats stänga av någon funktion som irriterade mig. :cautious:
 
Kollar du längst upp i högra hörnet på notisen så finns ett kryss, har för mig att det var där jag stängde av notiserna för detta.
 
Kollar du längst upp i högra hörnet på notisen så finns ett kryss, har för mig att det var där jag stängde av notiserna för detta.
Notisjäveln var borta nu :meh:. Men ska testa nästa gång det dyker upp. Tack för hjälpen!
 
Notiserna stör mig inte men precis som ovanstående får jag notiser om att "vän ska på evenemang nära dig" och jag (varje gång också): Åh, vad kul att hon ska ner till Göteborg vi kanske kan ses på en fika innan jag ser att eventet inte alls är nära mig, det är i Stockholm.
Vi kan köra evenemangnotiser till varandra, jag brukar med få en bra bit bort oftast inte Stockholm utan gärna Västerås eller Örebro men hallå, nära eller?
 
Jag stör mig jättemycket på hur man får en notis om att folk man inte ens känner gör inlägg i grupper :meh:

Facebook har lagt till så mycket nytt nu och jag som annars brukar vara duktig på sånt där, har inte den blekaste aning om hur man tar bort såna notifikationer (kommer nog spendera resten av natten genom att försöka lista ut det).

EDIT; Hittade hur man stängde av det :D Frågan är om jag orkar gå igenom 95 grupper och ändra en och en :arghh:
 
Åh åh, nån som vet om man kan stänga av att se okända människors profilbilder och liknande (som de har synliga för alla) som dyker upp i feeden för att nån vän gillar bilden?
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: gulakatten
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: tanten
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp