FIDA Smart Walking, någon som har?

TinyWiny

Trådstartare
Någon som har ett fida smart walking koppel och kan ge en recension? Jag använder alltid flexi i skogen men är så trött på att flexi numera har så dålig kvalité att de inte ens håller en hel säsong. Funderar på om detta kan vara bättre?

(För att slippa diskussion om flexikoppels vara eller inte vara, jag använder flexi för att jag inte kan hålla i en spårlina pga funktionshinder. Flexi kan jag sätta fast i hundförarbältet, jag slipper använda händerna och jag slipper en trasslig lina men hunden får ändå lite mer frihet än vad ett vanligt koppel ger. Det är numera uteslutet att ha hund lös i skogen pga alla vildsvin så både hängsle och livrem behövs. Jag använder flexi på samma sätt som om hunden hade varit lös, dvs. på samma sätt som många använder spårlina. Det är inget koppel jag använder i stan precis.)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 463
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 276
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Om ca 2 månader får vi förhoppningsvis hem en valp, och jag vill som vanligt ha allt planerat i minsta detalj alldeles för långt i...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 810
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Det här med att ha hund i stan är fortfarande lite nytt för mig. Jag bor i stan halva veckan ungefär. Hemma på landet är det enkelt...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: worthless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp