Fiiiiiiina anteckningsböcker :) ??

bettysmatte

Trådstartare
Så, jag ska börja så smått på bokidén, tänkte jag. Jag har förstått att det är bra att ha några anteckningsböcker - som man tycker om - att skriva ner citat, idéer, osv i. Vad har ni för favoriter, och var kan man hitta dessa :) ? Om jag ska ha en 3-4 stycken anteckningsböcker så får de realistiskt sett inte vara alltför dyra hur fina de än må vara........
 
Jag är väldigt förtjust i Leuchtturms olika varianter. De är inte speciellt fancy men av fin kvalitet, numrerade sidor och möjlighet till prickat papper. Möjligen är prisklassen lite i den övre skalan.
 
Jag är väldigt förtjust i Leuchtturms olika varianter. De är inte speciellt fancy men av fin kvalitet, numrerade sidor och möjlighet till prickat papper. Möjligen är prisklassen lite i den övre skalan.
Ja, de var lite dyra tyvärr...... Jag tänker ett maxpris på 100 kr/st.......
 
Jag tycker om konceptet med traveler's notebooks från Midori. Går att lösa med allt från DIY till att köpa (det något dyra) originalet. Etsy har många alternativ i alla prisklasser! Toppen om man har många idéer som behöver egna anteckningsböcker på samma gång
 
Jag har köpt en med åldersbeständigt papper och en arkivsäker penna till det (så texten inte bleks/flyter ut etc).
Boken är från Paperstyle och heter Notebook A5. Klädd med tyg (finns olika färger), 256 sidor. Kostade 149 kr.
 
Alltså......jag har tittat lite på förslagen nu...... Inget fel på något, men jag tror att jag vill ha lite mer mönster, guld, färg och glamour......... :o:D
 
Paperblanks :love: Men dessvärre mer än hundringen...
Suuuuuuperfina :) ! När jag sökte på det dök det också upp lite annat liknande. Bland annat några supersnygga på adlibris (från Peter Pauper Press) som kostar från ca 150 kr. Med guld och fina mönster :) ! Jag kan ju faktiskt börja med att beställa EN och se hur långt det räcker........
 
Nu har den kommit.... :heart
20200506_174120.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Så vad gör man? Jag hittar inget alls! Läkarna lyssnar inte på sin patient utan viftar bort problemet och ska få ett återbesök om 1-3...
Svar
11
· Visningar
856
Senast: 95johsv
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
893
Senast: warg
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: mamman
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 916
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp