Filat på mitt CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag provade först "gratis mall" på internet, men när jag skulle ladda ner, kostade det som minst 270 kronor i månaden. Så jag valde att använda officepaketets wordmallar i stället. Och jag blev riktigt nöjd. Nu är det bara personliga brevet, för att förklara luckor och annat. :D
Och de som nu tycker att jag är en idiot som skriver ut adress, telefonnummer och kontaktuppgifter här, tänker ni ringa och flåsa mig i örat, eller? :D

Jag har varit här som vän och medmänniska sedan Gunnar startade stallet, jag har aldrig haft något att dölja utan har många vänner här, som har kontakt med mig än idag och ringer mig när de har behov av ett lyssnande öra, eller bara vill prata en stund. Och vem vet, det kanske finns någon här som vet någon som behöver en sån som mig på plats, eller distans. ;)

Om någon är seriöst intresserad av mina privata handlingar och har kontakt med någon som har ett lämpligt arbete åt mig, går det bra att kontakta mig via PM och få mitt riktiga CV och inte bara en dålig skärmdump, och privata brev via mejl.

cv.png
 
Senast ändrad:

Jag provade först "gratis mall" på internet, men när jag skulle ladda ner, kostade det som minst 270 kronor i månaden. Så jag valde att använda officepaketets wordmallar i stället. Och jag blev riktigt nöjd. Nu är det bara personliga brevet, för att förklara luckor och annat. :D


Visa bifogad fil 105298
Du kan inte tänka dig jobb på förskola? Där borde det ju finnas massvis med jobb, också deltidsjobb.
 
Du kan inte tänka dig jobb på förskola? Där borde det ju finnas massvis med jobb, också deltidsjobb.
När jag gjorde slutpraktik på fritidshem, på min universitetsutbildning till fritidspedagog, så hade jag en förskollärare som praktikhandledare och hon sa att jag troligtvis kommer ha svårt att springa i kapp barnen på gården eller promenera i skog och mark med dem med rullator eller trehjulig permobil (jag har redan vält med den ett par gånger ;) )

Men det är en möjlighet, då jag har rätt till assistent, som kan göra det jag inte klarar av i min yrkesutövning. Men då skulle jag hellre vara fritidspedagog där man även är med i klassrummet och ansvarar för vissa lektioner, vilket jag är utbildad till, barn 6-11 år. :)
 
Senast ändrad:
Jag måste säga att typsnittet var otroligt jobbigt att läsa på min dator. Finns det möjlighet att ändra till ett läsvänligare?

Det tror jag. Men eftersom originalet är ett fyra ggr så stort dokument som jag bara minskat ner rakt upp och ner genom att skjuta ihop bilden från ena hörnet på bilden är det därför det ser konstigt ut.

Om någon är seriöst intresserad av mina privata handlingar och har kontakt med någon som har ett lämpligt arbete åt mig, går det bra att kontakta mig via PM och få mitt riktiga CV och privata brev via mejl.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Har ni bild på er själva i ert CV? Står era referenser med? Varför/varför inte? Jag har inte haft bild tidigare. Men så sökte jag ett...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 047

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp