Filippinerna

Milosari

Trådstartare
Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort.

Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka till Filippinerna nästa vinter. Någon som har varit där och kan ge lite tips? Vi har släkt i Manila och kommer utgå därifrån. Men de är lite mer bekväma än vad vi är, jag vill absolut inte ha superturistanpassat/all inclusive mer än någon enstaka natt. Kanske inte heller kackerlackor och hål i golvet istället för toastol mer än någon natt. Och absolut inte någon orolig region med tanke på barnen. Vi vill vara borta 3 veckor och vi (eller jag) vill resa runt. Är det fasligt dyrt att båtluffa? Finns det bra ställen att snorkla på för barn?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 852
Senast: jemeni
·
Relationer Pratade med min ena sons pappa om sonens skolsituation för ett par dagar sedan. Vi var enigt upprörda över saker som sonen blir utsatt...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 496
Senast: fejko
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 758
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp