Film in i datan?

Tibra

Trådstartare
Hej..
jag å några kompisar har gjort en film tillsammans som vi sedan brände på en dvd-skiva..nu är det så att jag vill "bränna" in filmen i självaste min data.
det går ju inte direkt bränna in den som musik i windows media player.. jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. någon som vet?:confused:
 
Sv: Film in i datan?

Bränna in filmen? Kopiera den till datorn menar du? Har du dvd-läsare på datorn? Eller s-video/komposit-ingång på den?
 
Sv: Film in i datan?

Om du stoppar dvd-skivan i dvd-spelaren och sen öppnar ett explorer-fönster och tittar på vad som finns på skivan, vad är det för filer som ligger där då?
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 092
Senast: Dentaku
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 259
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Semester.
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp