Film inför sjukhusvistelse

pudsey

Trådstartare
Finns det några bra filmer, på Youtube eller annat som kan ses i utlandet, om att vara på sjukhus och opereras.
Dottern är snart 4 år och har fått en operationstid om 2 veckor.
Hon frågar mycket om allt just nu och vill veta vad som ska hända idag, imorgon, nästa vecka så att titta på nått och sen prata om det är bra för henne.
 
Finns det några bra filmer, på Youtube eller annat som kan ses i utlandet, om att vara på sjukhus och opereras.
Dottern är snart 4 år och har fått en operationstid om 2 veckor.
Hon frågar mycket om allt just nu och vill veta vad som ska hända idag, imorgon, nästa vecka så att titta på nått och sen prata om det är bra för henne.

Min åttaåring tittade och läste mycket på http://www.narkoswebben.se/ , där finns för barn i alla åldrar.
 
Inte riktigt vad som efterfrågades men kan tipsa att kolla om det finns om ”nallesjukhus” eller liknande verksamhet i närheten av var ni bor. Det brukar vara lugnande och barnen kan fråga hur mycket de vill.
 
Inte riktigt vad som efterfrågades men kan tipsa att kolla om det finns om ”nallesjukhus” eller liknande verksamhet i närheten av var ni bor. Det brukar vara lugnande och barnen kan fråga hur mycket de vill.

Fick brev från sjukhuset idag och man kan få komma dit innan och titta runt, blir bra för alla 3.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 101
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: MissFideli
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 388
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp