Film om hundars beteende?

Hm... Jag tänker på avsnittet av BBC Horizon som heter "Secret life of dogs". Inte rent om deras språk, men iaf i närheten.
 
Hm... Jag tänker på avsnittet av BBC Horizon som heter "Secret life of dogs". Inte rent om deras språk, men iaf i närheten.
Tack för tips!

Hittade en gammal klassiker som jag minns som bra från bhk, Renée Sjöbergs. Men den är gammal som gatan, ska se om jag kan få tag i den.

Överlag tar jag gärna emot tips på filmer som rör hundar, utan Disneyinslag. Har ett par elever med ganska stora svårigheter och just film funkar väldigt bra för dem.
 
"Dogs decoded" Tycker jag är en trevlig, lättsmält dokumentär om hund-människa kommunikation. Fanns i full version på Youtube sist jag såg den.
 
"Dogs decoded" Tycker jag är en trevlig, lättsmält dokumentär om hund-människa kommunikation. Fanns i full version på Youtube sist jag såg den.
Kollade snabbt, den verkar jättebra. Men jag skulle behöva något med svenskt tal också. Engelska känns lite svårt tyvärr.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
755
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 537
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hur har era hundar det med ordförståelse och hur tänker/gör ni för att lära in nya ord? Min vuxna hund är och har alltid varit väldigt...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Ainon
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp