Bukefalos 28 år!

M

Matilda_o_Bonita

Kan någon förklara för mig hur man lägger upp en video som en länk på en hemsida? Filmen är på 118 mb och det finns gott om plats kvar på sidan. Använder programet Frontpage. Så länge man kollar på filmen genom frontpage så funkar det, men sen när man publiserar sidan och klickar på länkar funkar det inte.
 
Sv: Film

Är troligen för sidan tror du ska streama den (Kör den på plats) och en 118 MB det tar tid innan den startar :)
 
Sv: Film

Håller med Laban! Om du skall ha en så stor film så lägg den så att folk kan ladda ner den i fall de har möjlighet
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
701
Senast: Tuvstarr
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 618
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 474
Senast: Hedinn
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 514
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp