Bukefalos 28 år!

Filma stadigt

MCP

Trådstartare
Tycker mig se massor av filmsnuttar ute på sociala medier som är sådär stadigt flytande, och inte skakigt eländiga som när jag filmat. Finns det någon bra kamera-/filmredigeringsapp som man kan använda för att få det så? Har androidtelefon.
 
Jag brukar använda premier pro till all filmredigering, där finns även bildstabilisering. Filmar dock oftast med stativ, så blir ju mindre skäl då och lättare att redigera.
 
Jag brukar använda premier pro till all filmredigering, där finns även bildstabilisering. Filmar dock oftast med stativ, så blir ju mindre skäl då och lättare att redigera.
Jag hittar inte det i playbutiken 🤔 oavsett så låter det kanske proffsigare än jag tänkt mig, vill mest bara att mina promenad/ridsnuttar inte ska vara så skakiga 😂
 
Jag hittar inte det i playbutiken 🤔 oavsett så låter det kanske proffsigare än jag tänkt mig, vill mest bara att mina promenad/ridsnuttar inte ska vara så skakiga 😂
Aha, då är nog inte premier pro rätt. 😅
Det är ett program till datorn, har det till min Mac.
Dålig på appar tyvärr.
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
950
Senast: tuaphua
·
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: Texaz
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp