Filmhjälp!

RunaD

Trådstartare
Jag blir tokig om jag inte kommer på vad denna film heter snart!! Vill se den igen!

Det handlar i början om en man som har skyddad identitet, och hans flickvän får nytt jobb i typ L.A och de bestämmer sig för att flytta. Anledningen till att hans identitet är skyddad är för att han varit vittne i nått brott dit där de ska flytta, men att han egentligen var inblandad (?). Så de börjar åka och stöter ihop med gamla polarna (de blev röjda av killen som var kär i tjejen, alltså inte han med skyddad identitet) och de bråkar lite.

Filmen är iaf rätt kul och slutar väl med att de åker till pappans gård och gräver upp pengarna. Tjejen får det nya jobbet och det slutar bra! (Trots att de nästan kom försent till intervjun).

Nån som vet?! Blandning mellan typ action/komedi!
 
Sv: Filmhjälp!

Åh jag kommer inte håg namnet på filmen, men jag vet vilken du menar! Bradley Cooper, Dax Shepherd och Kristen Bell spelar huvudrollerna iaf :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 481
Senast: Gunnar
·
L
Övr. Barn Skriver under annat nick då jag inte vet om någon känner igen mig här. Vet inte heller om inlägget hammnar rätt eller fel. ligger...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 583
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ulvlek
  • Dammigt
  • Vi som har det lite knapert - Ät snart

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp