Filmrelaterade hästnamn i sso

Temmyn

Trådstartare
Jag behöver hjälp med hästnamn i sso. De ska gärna vara relaterade till t.ex filmföremål/karaktärer. Jag tar helst emot förslag relaterade till Sagan om Ringen, The Hobbit och The Hunger Games😊

Tack alla som tar sig tiden att svara😉
 
Jag behöver hjälp med hästnamn i sso. De ska gärna vara relaterade till t.ex filmföremål/karaktärer. Jag tar helst emot förslag relaterade till Sagan om Ringen, The Hobbit och The Hunger Games😊

Tack alla som tar sig tiden att svara😉
Sauron - EmberLord? Tänker hans glödande öga...
Gollum - Nåt med Frog på slutet? Tänker eftersom han hoppar runt som en groda.

Minns inte alla ändelser o startord... Men utgå från ett specifikt karaktärsdrag så blir det enklare :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: Acto
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 124
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 199
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 863
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp