Filmsnutt med galen hund

N

Nazazel

har gjort en liten film med min hund när hon har sina ryck.

hon är oftast en fullt normal hund men ibland så händer det här :D
 
Min mediaplayer vill inte visa mej nån hund, bara ränder :smirk: *fuck*
 
jag har testat länken själv utan några problem, men jag har iof senaste versionen av wmp...
 
bland ras Dobberman/Akita
1år
hon har hur mycket energi som hellst.. men sen sover hon gott :D
 
Det som imponerade mest på mig var att två hundar lekte och det var VATTEN bakom de och ingen BADADE! :eek: En annans hundar hittar vatten på två mils avstånd, om det så bara är en vattenpöl. Man kan ju alltid lägga sig i den och leka att det är Atlanten... :angel:
 
hehe.. kan det va så att du har en retriver?
hadde en förut som alltid lyckades hitta nån lerpöl att bada i :crazy:

men inte den här inte hon gillar inte vatten.. okey det går bra att bada henne och så, men inte i sjön då går hon "kanske" i med tassarna!
 
Hahahaha! Vilken underbar hund :D

H*n kan inte varit gammal eller? Jag vet också at då de jagar svansen är de stressade e.d., men min hund gjorde detsamma då han var yngre. En vacker dag såg han att något långt svart satt fast på hononm och följde efter honom överallt. Han kunde bara inte låta bli att jaga den :rofl:

Jättehärlig filmsnutt!

/Frida

______________________________

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
guuud så SÖT! riktigt fint med det mörka huvudet. mina hundar kan också få såna idiotryck och ju mer man skrattar desto flamsigare blir de! trots att de är vuxna :)
 
precis.. det är nåt visst med dom där sakerna som hänger där bak :D
 
min favorit del i filmen är hennes sätt att visa att hon är hungrig.. :) gräva i matskålen

då var hon iof väldigt hungrig me!
 
Svansjagande brukar ju bli mindre intressant när jycken blivit äldre. Om du tittar på filmen när det är två hundar så ser du att det är lite samma rörelsemönster, jag skulle vilja säja att hon är lite kompisnödig och i brist på annat får man jaga svansen! Hon försöker hitta på något sätt att bli av med lite överskottsenergi.
Jag funderar lite på vad hon tror att hon ska hitta i vattenskålen? Guld? Falukorv? Eller?
Energi la hon då ner på att hitta vad hon nu sökte.
 
Det gör min :crazy:

Hon kan stå och prata lite med mig, och när jag pratar tillbaka så viftar hon ju på svansen. Sen ser man hur hon tittar i ögonvrån och undrar vad fan det är som åker fram och tillbaka, där bakom henne.. Då måste man ju vända sig om och titta vad det är.. Och, den försvinner :eek: Då springer man efter den tills man får tag i saken, och ibland kan det till och med göra ont när man fångar den.

Fast hon har inte kommit på kopplingen, bita hårt i svansen = gör ont i svansen än :crazy:

Hon kan snurra jäääättelänge ibland, för händer inget annat som hon ska titta på så ger hon sig faan på att fånga den där retstickan som bara rymmer ifrån henne jämt! :rofl:
 
Roligast är när de släpper ljudliga brakare och tittar snabbt bakåt: "Vad fan var det?" :rofl:
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 068
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 515
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Min killes familj har två hundar, en grey och en whippet. De är båda trevliga och har aldrig haft problem med att träffa nya personer...
Svar
13
· Visningar
1 057
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Skulle ni tänka om, om ni bytt foder och hunden har börjat "skrubba nosen" efter varje mål? Vi har långsamt gått över från Royal canin...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp