Stjaerna

Trådstartare
Ska inom en snar framtid på fest med filmtema. Frågan är alltså, vad ska jag klä ut mig till...? :crazy: Gärna något som inte kräver alltför mycket "rekvisita" eftersom det ska vara relativt lätt att styrsla om då kommer bli en sväng på klubben senare på kvällen. :) Förslag?

Har. En. Sådan. Idétorka.
 
Sv: Filmtema

Svarta kläder, svarta solglajjor och en fet kamera.
Papa-paparazzi ;)
Så springer du runt o fotar övriga festdeltagare
 
Sv: Filmtema

Catwoman - svart svart svart och ett par kattöron som du kan lämna "hemma" när ni ska ut ;)
 
Sv: Filmtema

Svarta kläder, svarta solglajjor och en fet kamera.
Papa-paparazzi ;)
Så springer du runt o fotar övriga festdeltagare

Vilken bra idé! :D Skulle nog dock inte våga springa runt med en riktig kamera, men man kan ju säkert pyssla ihop något!

Catwoman - svart svart svart och ett par kattöron som du kan lämna "hemma" när ni ska ut

Inte heller dumt! Hur lätt som helst faktiskt. ;) Två förslag rikare iaf :D
 
Sv: Filmtema

Trinity i Matrix? Snyggt och praktiskt om man har liknande kläder hemma. Vet att chili klädde ut sig till henne en gång och var assnygg! :)
 
Sv: Filmtema

Black Swan :)?

Body, fluffig tyllkjol, ballerinaskor och hårdonut, allt i svart. En svart mask på festen. Sen när ni ska ut kan du bara byta ballerinaskorna mot klackar och ta av masken.

Om du kan tänka dig att gå mer all in så har jag massa tips, älskar utklädningsfester :D
 
Sv: Filmtema

Trinity i Matrix? Snyggt och praktiskt om man har liknande kläder hemma. Vet att chili klädde ut sig till henne en gång och var assnygg! :)

Har aldrig sett Matrix, men med lite google-hjälp så fick jag en bättre uppfattning om hur du menade! Inte illa det heller! Dock, ha jag absolut inga kläder som skulle kunna vara i närheten av sånt där "lackigt" tyg. :(

Black Swan ?

Body, fluffig tyllkjol, ballerinaskor och hårdonut, allt i svart. En svart mask på festen. Sen när ni ska ut kan du bara byta ballerinaskorna mot klackar och ta av masken.

Om du kan tänka dig att gå mer all in så har jag massa tips, älskar utklädningsfester

Att jag inte har tänkt på henne! Enda nackdelen är att precis som i förra förslaget, att jag inte har kläder till det. Iaf ingen kjol som skulle kunna ses som tyllkjol... Fan.. :crazy: Men släng in alla tips du har! :D

Kan ju f.ö tillägga att jag inte helst vill behöva handla så mkt då min budget är minst sagt inte riktigt på topp just nu x)
 
Sv: Filmtema

Jag köpte typ glittriga 'metallic' leggings, då det var modernt då. :) Ett svart linne, svarta solglasögon. Sen råkade jag ha en svart skinnkappa, vilket väl var anledningen till att jag var Trinity. ;) Och tack Killaloe, det var väldigt snällt sagt!

Om du har nån söt, knälång klänning hemma och lagom hår så du kan göra en frisyr, då hade jag satsat på en gammal filmstjärna från någon klassisk film! Typ Marlin Monroe, Liz Taylor, Ingrid Bergman, Rita Hayworth, Judy Garland etc. Eller en lite raffig cocktailklänning funkar ju också. Med en cigaretthållare!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 491
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
666
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 054
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp