Filmvisare

_Peplis_

Trådstartare
eller vad man ska säga.. har filmat med digitalkameran (en Kodak KD 400Z ) o nu envisas datan med att endast spela upp ljudet men ingen film :mad: Jag har testat på flera datorer med både Windows Media Player och Div X... Nån som har förslag på vad jag ska göra??

S

SweetMelody

Är filmen i filformaten .mpg eller .avi så borde den kunna visas. Kolla på kameran om du kan ställa om så att den filmar i dem formaten. Testa annars att köra filmen i tex. shockwave (heter det så?) och quicktime.

Liknande trådar

IT & mobiler Tänkte lägga upp en film på min häst på fb men jag låter så fånig när jag pratar med henne... :o Skulle helst vilja sätta mig själv på...
Svar
4
· Visningar
779
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Fideli
·
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
1 412
Senast: svea
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Namngivningstips..
  • Annonsera mera VII