Fin träskärbräda

SaraXX

Trådstartare
Slaktarblock? Trancherbräda? Jag letar efter en riktigt snygg träbit för att skära kött på, med ränna för köttsaften. Helst skulle det vara av någon hantverkare, det ska vara en bröllopspresent så det kan kosta upp mot 1000 kr. Men då får det ju vara riktigt snyggt.
Men hur hittar jag hantverkare? Eller är det någon som har tips på något bra, jag måste ha den till på lördag.
 
Slaktarblock? Trancherbräda? Jag letar efter en riktigt snygg träbit för att skära kött på, med ränna för köttsaften. Helst skulle det vara av någon hantverkare, det ska vara en bröllopspresent så det kan kosta upp mot 1000 kr. Men då får det ju vara riktigt snyggt.
Men hur hittar jag hantverkare? Eller är det någon som har tips på något bra, jag måste ha den till på lördag.
Har du kollat på Bagaren och kocken? De har många fina skärbrädor. Dock vet jag inte hur lång leveranstid de har.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 152
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 811
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 441
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Trött och arg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp