Fina bilder på era katter?

B

**BORTTAGEN**

Har ni några bilder som ni är så där lite extra nöjda med? Visa dem!!

Jag bidrar med några som jag är nöjd med.

Bidrag nr 1: Mammas skogis Molly
Bidrag nr 2: Vildkatten Pumba som vi hittade och tog hem förra hösten.
Bidrag nr 3: Min tjockis Casper som bor hemma hos mamma.... skarpt foto.

Jag har förminskat dem lite så de är inte lika skarpa som orginalen, men jag tycker de är fina. Min egen kisse Tippex är svår att fota och efter 5 år har jag fortfarande inget foto som är så där kanonbra på henne.
Söt och liten bebis.... men suddigt.

Här är hon oxå ganska söt.
Spökfotot är alltid lika kul

Sen blev hon äldre och lärde sig undvika kameran......
 
Oj, jag har så mycket foton :o

Detta tog jag idag på Vitnos är tycker är jättefint :love: Sen gillar jag detta på Vulkan. Tuff bild på Vulkan :cool: Detta på Katla älskar jag - så mysigt :love: Detta på Katla hör också till favoriterna.

Nej, nu ska jag sluta :D Ta bort http:// på bilderna och tryck enter igen.

/snurpe
 
ÅÅHH!! Fina kissar!!!
Om de är borta en dag när du kommer hem så kan du slappna av, för de har då bara tagit en liten semester på pensionat Tippex.... hemma i min svarta skinnsoffa!!!! :love: De skulle göra sig bra där...... ;)
 
Jag har jättefina bilder på Blenda i datorn, men tyvärr inte på nätet. Vill ha henne som användarbild och skulle precis fråga Djurjouren om hon kunde hjälpa mig men nu har hon ju försvunnit härifrån.
 
Har inte så många inscannade. Hittade bara ett som var bra.

Här är ett kort på Zelda
 
Du kan väl skicka över dina bilder till mig så kan jag hjälpa dig. Pm´a mig i så fall så får du en adress att skicka till. Klart du ska ha en gullig användarbild!!! :p
 
Den här bilden är jag jättenöjd med, därför har jag den också som användarbild :) Några andra som jag gillar: 1, 2, 3
:love:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 381
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 659
Senast: Mitra
·
Övr. Katt Har under den senaste tiden fått till några riktigt fina bilder på mina kissar! Der är Teddy och Freddy ( :smirk: ) 8 månader och deras...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: eldione
·
Övr. Katt Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa...
Svar
18
· Visningar
1 066
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp