Fina muggar för max ca 75 kr - finns det?

bettysmatte

Trådstartare
Har kollat lite på Indiska. Jag gillar deras muggar, men tycker att jag ser dem överallt på jobbet. Det ska vara en Secret Santa-julklapp till en kollega, så jag vill gärna hitta något som inte "alla" andra har på arbetsplatsen. Jag har redan shoppat lite annat smått, så muggen får inte kosta alltför mycket...
 
Har kollat lite på Indiska. Jag gillar deras muggar, men tycker att jag ser dem överallt på jobbet. Det ska vara en Secret Santa-julklapp till en kollega, så jag vill gärna hitta något som inte "alla" andra har på arbetsplatsen. Jag har redan shoppat lite annat smått, så muggen får inte kosta alltför mycket...
Fin/kul mugg från second hand? Kan finnas av bra märke till bra pris.
 
Har kollat lite på Indiska. Jag gillar deras muggar, men tycker att jag ser dem överallt på jobbet. Det ska vara en Secret Santa-julklapp till en kollega, så jag vill gärna hitta något som inte "alla" andra har på arbetsplatsen. Jag har redan shoppat lite annat smått, så muggen får inte kosta alltför mycket...
Kika på Rusta, Ö & B eller Dollarstore, de brukar kunna få in lite olika varianter som blir lite udda åtminstone! :) HM home har en del också tror jag.
 
Fin/kul mugg från second hand? Kan finnas av bra märke till bra pris.
Kika på Rusta, Ö & B eller Dollarstore, de brukar kunna få in lite olika varianter som blir lite udda åtminstone! :) HM home har en del också tror jag.
Jag kanske skulle sagt att jag vill så mycket som möjligt undvika att springa i affärer just nu, utan vill kunna beställa. Ska kika på HM på nätet :) .
 
Jag kanske skulle sagt att jag vill så mycket som möjligt undvika att springa i affärer just nu, utan vill kunna beställa. Ska kika på HM på nätet :) .
Åhlens har en hel del billiga också, nu har jag noll koll på frakten dock, jag bara kikade på utbudet! ;) Även Lagerhaus har webbshop med mycket muggar!
 
Jag kanske skulle sagt att jag vill så mycket som möjligt undvika att springa i affärer just nu, utan vill kunna beställa. Ska kika på HM på nätet :) .
Kan ju finnas fina muggar på FBsalusidor. Du kan betala med swish och säljaren ställa det på bron så din behöver knappt träffas.
Fast det beror ju var du bor.
 
Tradera och lokala köp- och säljgrupper på Facebook. Där finns det mesta som finns i butikerna, men bättre för både plånboken och miljön.
 
Kan ju finnas fina muggar på FBsalusidor. Du kan betala med swish och säljaren ställa det på bron så din behöver knappt träffas.
Fast det beror ju var du bor.
Tradera och lokala köp- och säljgrupper på Facebook. Där finns det mesta som finns i butikerna, men bättre för både plånboken och miljön.
Helt sant. Jag älskar loppis och secondhand. Men denna gång är det lite bråttom. Vi ska byta klappar rätt snart, och jag tror inte att jag hinner leta begagnat. Tyvärr.
 
Jag tycker det låter som en svår ekvationen. Frakt brukar ju gå på 40-50 kr och då har du bara 25-35 kr att handla för. På den här sidan hittade jag en och annan mugg som uppfyllde budget inkl. frakt, men de snyggaste kostade ca 60 kr och sen tillkommer frakt. https://www.interioravenyn.se/koppar-muggar/
Fast frakten räknar jag inte med i totalen. Förhoppningsvis hittar jag kanske också något annat som jag kan köpa på samma ställe. Samtidigt så kostar det ju att köra och handla något också... Man kommer inte jättelångt med bil för 40-50 kr...
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 446
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 460
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp