"Fina" saker till din hund....

lakrits

Trådstartare
Sitter och kollar på lite shoppingsidor för hundar och har hittat hur mycket snyggt och sött som helst.
Allt från stasshalsband, kläder, strasselar,,,ja allt man kan tänka sig.

Har din hund något sådär extra fint?
Har du fått tag på något annorlunda som ingen annan har?

Gärna bilder :)
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

Det finaste vår hund har är ett sådant där tunt, slinkigt, blått koppel med ben på. Och det fick hon bara för att undertecknad glömde ta med kopplet när vi åkte in till västerås :angel: :D. Jag har förgäves försökt att övertala mamma att köpa ett blått halsband med strass på, men icke...
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

Hittade en sida där det fanns massor av glitter och blänkande saker på halsband.........inte alls dyrt.
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

Vilken sida? :)


jag ska nog köpa hööks svarta halsband med hjärtan på till Lowa:bump: :D
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

Villken sida?? pm:a mig också är du snäll? :D

Har faktiskt ett litet rosa halsband till min hund smalt med strass på. (kostade 30 kr och används sällan) Nyss köpte jag ett lite bredare rött och vitt med en small rand av strass stenar på. Jättefint och inte lika puttinuttigt som det rosa.

Sen har jag ett vanligt svart med lite silverdetaljer på som jag är väldigt förtjust i. Ganska kraftigt läder (och framför allt mjukt)

Älskar att shoppa hund och häst saker . Vet inte om det är tur eller synd att jag inte shoppar lika mycket till mig själv. Djuren ser alltid finare ut än vad matte gör *s*
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

Det vi har i sån väg är ett svart läderhalsband med nitar på, samt en sjal med texten "here comes trouble"....Är inte så mycket för sådana saker annars.
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

ååå va ja blev nyfiken :D vad är det för sida?? ;D
Det finaste mina hundar har...jadu..ja har inte riktigt införskaffat nått så där jätte fint :p men dt kommer nog att bli :D
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

*kl*

Jag har en bortskämd flicka.. :angel: :D
Hon har tre olika koppel, det finaste är i genuint rött läder där halsbandet har en rad kristaller, har för mig att det till och med är swarovski... det matchande kopplet har tre kristaller längst ner. Supersnyggt på min svart/vita flicka!
Det var inte billigt... :crazy: men väl värt det!

Sen har hon ju lite kläder också eftersom hon är en frusen flicka, den finaste just nu är väl rödvitrandiga skeppartröjan :D till vinter ska det bli någon snygg jacka.

PM:a gärna sidan!
 
Sv: "Fina" saker till din hund....

*kl*

Vovvan har fått ett halvstryp i läder med stjärnor på :D synns dock inte så mycket på en svart lurvig hund. Mest används dock en vanligt grönt halsband

Hon har också två scarfs (stavning?) den ena står det, "jag är inte så farlig om jag ser ut" och den andra står det "Camoflerad rottweiler" på. Och hon ser ju ganska farlig ut..

p1010100_orig_SE.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 682
Senast: Roheryn
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 036
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp