Finess dressyrsadlar

ylvalill

Trådstartare
Jag är på jakt efter en ny sadel och var i helgen och tittade på en dressyrsadel av märket Finess. Har aldrig tidigare hört talas om det märket och eftersom sadeln var mycket bekväm att sitta i och verkade vara av god kvalitet skulle jag vilja veta om det är någon som har erfarenhet av dessa sadlar? Finns det någon hemsida med mer information om dem?
 
Jag har ingen större erfarenhet av dessa sadlar men min kompis har en sådan sadel till sin häst och hon är mycket nöjd med den. Jag har ridit i dne och den var väldigt bekväm att rida i, men den skavde en aning på insidna av låren. Det kan bero på att min kompis har "suttit in den" och att den passar henne bättre än mig. Men dte var för övrigt en mycket bekväm sadel!Och den ä´ hållbar, min kompis sadel är gammal men ser splitterny ut. :rofl:
 

Liknande trådar

Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
698
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Hedinn
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 732
Senast: cirkus
·
Utrustning Vår gasdrivna subaru har förmodligen tackat för sig och det är antagligen dags att titta på ny dragbil. Om man vill ha något som är i...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: Gnapp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp