Finns denna appen?

Silver Girl

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en app där man kan ställa in olika tider för ett ljud, som en timer men med flera upprepningar med olika mellanrum och där man inte behöver plocka upp telefonen för att stänga av ljudet, utan det låter bara en kort stund.

Funderar över att börja springa med ett program där man varierar att springa och gå och vill inte behöva ha klocka eller telefon i handen hela tiden. Första dagen är (som exempel på hur jag vill det ska funka); Gå tio min - spring 1,5 minut - gå fem minuter - spring 1,5 minut - gå fem minuter - spring 1,5 minut - gå tio minuter. Vid varje streck skulle jag vilja ha ett kort ljud.

Finns detta?
 
Jag skulle vilja ha en app där man kan ställa in olika tider för ett ljud, som en timer men med flera upprepningar med olika mellanrum och där man inte behöver plocka upp telefonen för att stänga av ljudet, utan det låter bara en kort stund.

Funderar över att börja springa med ett program där man varierar att springa och gå och vill inte behöva ha klocka eller telefon i handen hela tiden. Första dagen är (som exempel på hur jag vill det ska funka); Gå tio min - spring 1,5 minut - gå fem minuter - spring 1,5 minut - gå fem minuter - spring 1,5 minut - gå tio minuter. Vid varje streck skulle jag vilja ha ett kort ljud.

Finns detta?
Det finns ju särskilda appar för löpning med intervalltider i. Tyvärr kommer jag inte ihåg vd de heter, men ett gäng olika har jag testat!
 
Jag har använt en som heter workout timer, men det är ett tag sen så jag minns inte hur ljuden funkade.
 
Jag hade också laddat ner någon app för jogging. Det finns massvis med just den funktionen. Typ start running eller liknande.

Interval timer?
Sökte på interval timer och fick flera förslag. Har laddat ner en som verkar funka så länge man upprepar samma två tider flera gånger.
 
Jag använde den funktionen i endomondo tidigare. Den sa vad man skulle göra. Tex 2 minutes low intensity. Man programmerade själv. Använde den vid igångsättning av häst för intervaller om x min trav osv. Himla praktiskt!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Sverige håller ju på att införa att organdonation kan ske även utan att personen är hjärndöd. Det här oroar mig och jag kommer nog att...
Svar
12
· Visningar
1 786
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp