Finns det någon app för ikoner?

Jag tror verkligen inte att iphone är enklare att använda än android. Snarare att det är en vanesak. Jag har alltid haft android, men jobbtelefonen var en iphone. Tyckte att det var en ytterst märklig sak att försöka förstå sig på.
Jag fattade min första iPhone lätt (de få grejerna jag använder, resten är bara stora frågetecken) men android funkade inte alls, varken före jag skaffade iPhone eller efter. Jag är nog nära nog det mest korkade man kan vara när det kommer till teknik. Jag har haft min dator i ca 2 år och det enda jag kan är hur man grovsorterar bilder, lägger in bilder från telefonen och hjälpligt hur jag tar mig ut på internet. Typ allt annat behöver jag googla mig till på telefonen. Jag hade säkert kunnat lära mig grundläggande funktioner på datorn om jag hade försökt men jag behöver inte den så ofta så jag undviker den för jag blir så frustrerad och osäker när jag inte fattar den
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
546
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 980
Senast: Sasse
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 864
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp