Finns det någon här som jobbar som Researcher?

moster

Trådstartare
Jag har hittat en utbildning som researcher som jag tycker verkar intressant men jag tycker jag hittar lite info om vad man kan jobba med/"hur en vanlig dag på jobbet kan se ut".
Just inriktningen kring personalrekrytering finns det en del om men jag tänker på de andra arbetsplatserna som på säkerhetsföretag eller på produktionsbolag/media.

Finns det någon här på buke som jobbar som researcher eller har bra inblick i researcherjobbet och vill berätta mer?
 
Jag har hittat en utbildning som researcher som jag tycker verkar intressant men jag tycker jag hittar lite info om vad man kan jobba med/"hur en vanlig dag på jobbet kan se ut".
Just inriktningen kring personalrekrytering finns det en del om men jag tänker på de andra arbetsplatserna som på säkerhetsföretag eller på produktionsbolag/media.

Finns det någon här på buke som jobbar som researcher eller har bra inblick i researcherjobbet och vill berätta mer?
Jag har en vän som jobbar som researcher inom film & TV, dock inte i Sverige, kan kolla med henne om du vill?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
701
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 329
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 925
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 869
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp