Finns det någon som vet???

H

hjortfot

Hej!
Jag har en nordsvensk travare efter Verner....
Nu är det så att flera av mina vänner har berättat hur fin denna häst är/var...jag har dock aldrig sett honom.
Finns det någon som kan hjälpa mig...med en bild?
 
Sv: Finns det någon som vet???

Jag träffade Verner många gånger under hans tävlingskarriär då vi tränade på samma skogsvägar. Han var en mycket snygg och trevlig häst.
Han dog 2004.
Jag PM:ar en länk till en artikel om honom...
 
Sv: Finns det någon som vet???

Det var en grym travare på den tiden det begav sig....men nåt hände och han blev aldrig den häst han varit innan....vet inte vad men ha betedde sig som en del rhinovirushästar gör.....tappar orken totalt....och han kom aldrig tillbaka igen...synd..
 

Liknande trådar

Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
700
  • Artikel
Hästnyheter Hej! Jag som amatör och endast förälder till ett ridande barn (även om jag mer än gärna är delaktig och hjälper till så mycket jag kan –...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: Gunnar
·
Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 673
Senast: thoora
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp