Finns det någon synsk person på Buke?

Pigalle

Trådstartare
Har tappat bort eller förlagt mitt halsband:cry:

Det är en silverkedja med tillhörande caméhänge. Relifen föreställer en dam som spelar på nåt instrument, tror jag.
Det är ett äldre smycke som jag fått.

Någon som kan ge en hint om vart det finns?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

det skulle väl vederbörande ha fått INNAN tråden stardades eller hur?;o)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hehe Mimi har nog fått syn på ett annat halsband som jag har framme på köksbordet:)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag tror det ligger ungefär där du kommer hitta det så småningom. Eller så ligger det någon annanstans.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Hänger på frågan och undrar var mitt Visa-kort är. Så praktiskt. Nu slipper jag spärra det :).

Det är svart och orange och besitter mitt namn i versaler. Plus en massa siffror.

//TPF
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Kl

Hänger också på om det är okej :)

Jag har mitt älskade tro,hopp och kärlek halsband borta sen länge. Har letat och letat men hittar det inte.
Det är i guld och har en ganska tunn kedja.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Det ligger i ett klädesplagg (dandylinn) som du tagit av dig och halsbandet följde med.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 598
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 174
Senast: Habina
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp