Finns det något man har hemma som kan användas som antibit?

Varför utsätta en valp för något illasmakande/starkt/obehagligt?
Jag har skyddat de sladdar jag kan, men några som han kan komma åt tyvärr. Jag tycker inte det är så farligt att ha något illasmakande på en sladd, men vill inte utsätta honom för något starkt eller chili
 
Jag har skyddat de sladdar jag kan, men några som han kan komma åt tyvärr. Jag tycker inte det är så farligt att ha något illasmakande på en sladd, men vill inte utsätta honom för något starkt eller chili
Det går inte att stänga undan hela området? Om det är typ TV'n eller ett databord/skrivbord? Är han hemskt förtjust i just sladdar?
 
Det går inte att stänga undan hela området? Om det är typ TV'n eller ett databord/skrivbord? Är han hemskt förtjust i just sladdar?
I värsta fall får jag försöka göra det men det blir nog lite trixigt. Vi brukar sitta och jobba tillsammans på dagarna, vilket är väldigt mysigt men tyvärr knaprar han gärna på datorsladdarna när jag är koncentrerad på jobbet 🫣

Serverar olika ben och leksaker och tandben avsedda för valptänder.
 
I värsta fall får jag försöka göra det men det blir nog lite trixigt. Vi brukar sitta och jobba tillsammans på dagarna, vilket är väldigt mysigt men tyvärr knaprar han gärna på datorsladdarna när jag är koncentrerad på jobbet 🫣

Serverar olika ben och leksaker och tandben avsedda för valptänder.
Du kan ju omringa bara dig själv och skrivbordet men fortfarande låta honom vara i samma rum, så får du arbeta ifred. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund kom igår i slagsmål med en räv. Hemma, invid ett uthus så hunden sprang alltså inte lös någonstans då den används till jakt och...
Svar
1
· Visningar
273
Senast: animalasia
·
Hemmet Använder ni diskmaskin, tvättmaskin eller torktumlare på natten eller när ni inte är hemma? Varför/varför inte?
5 6 7
Svar
122
· Visningar
3 693
Senast: Rie
·
Hundhälsa Sitter och funderar på att börja ge mina grabbar tillskott innehållande hampafröolja Det finns ju ett välkänt N'trilon. dyrt som satan...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Oskar slickar intensivt på sporren på höger fram. Började idag. Han har redan hunnit slicka bort päls. Avleder och nejar - vilket...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp