Fint i fönster, lite större?

Monkie

Trådstartare
Det har visat sig att inga blommor verkar överleva våra fönster, krukorna blir asheta!
Skulle gärna vilja ha tips på snygga saker man kan ha i fönstret, mina små prydnadssaker ser pjuttifa ut, 30 cm lykta, nån liten Buddha tex.

Har också stora konstiga fönster, som går ganska långt ner liksom, men fönsterbrädorna är normalsmals. Där försvinner alla normalstora blommor och det ser lite tomt ut.
 
Jag skulle satsa på höga lampor som tar lite plats och höga ljusstakar. Har också två fönster i söderläge där det blir väldigt varmt och har en pillerfikus i ett av dem som verkar trivas ändå. De är höga och tar plats! Bättre med få rejäla grejer än flera små.
 
Har en ganska hög lampa. Ska kolla på fokusen! Det får inte gå ut för mycket. Kikade på lonneberg sida, blev förtjust i de stora träden!
 
Stor vas med ”döda växter”, hehe! Typ några grenar torkad trollhassel, bomullsblommor på sina kvistar eller liknande? Färgglad stor vas till livar upp!
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 523
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Det är med spänning jag ser fram emot trädgårdssäsongen 2023. Jag hoppas så att mina valnötsplantor överlever vintern. Här om dagen var...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 083
Senast: Calmiche
·
Hemmet Någon som har tips på insynsskydd för ett fönster? Tycker det inkräktar lite väl in mot ena grannen. Vi har enplans och dom tvåplans och...
Svar
14
· Visningar
2 087
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp