Fira att jag fyller jämnt?

Höga kusten är fantastiskt :love: Som @Unafraid skrev ovan, hotell Södra berget har mysigt spa. Det kryllar dessutom av riktigt bra restauranger här! Bara säg vad du vill äta så kan jag rekommendera :laugh:

Det finns en app som heter Höga kusten, där finns massa information om vad som händer i området, olika boenden med kontaktuppgifter, aktiviteter och vandringsställen. Man behöver inte ta sig hela vägen till Övik för vandring ;) Finns massa fina friluftsområden hela vägen Sundsvall-Härnösand-Kramfors-Övik.
+ @Unafraid
Precis det stället jag kikat lite på… åkte till övik några somrar sen med ett gäng jag pluggade med. Så himla fint!

Ligger helt klart kvar högt på listan över alternativ. :)
 
Om samtliga som ska med äter kött skulle jag rekommendera Öster Malma, otroligt god mat och mysig miljö. Lite på samma tema är Färna Herrgård, där finns även spa man kan boka för det egna sällskapet.
 
Jag fyllde jämt i augusti och hade stora planer med 40 sorters kakor, men covid 19 och canceråterfall så blev det ett lugnt firande. Rekommenderar att ta en titt på Ästad Vingård och Villa Strömsfors om man vill ha mysig upplevelse!
Bra tips det med! Hoppas du mår bättre nu! 💜
 
Jag har varit på Falkenberg Strandbad på konferens. Otroligt fint, precis vid havet. Jättegod mat och rummen/sviterna med balkong mot havet var magnifika! Jag hann aldrig till spat men många kollegor gjorde och var imponerade.
Låter lovande! :D
 
Om samtliga som ska med äter kött skulle jag rekommendera Öster Malma, otroligt god mat och mysig miljö. Lite på samma tema är Färna Herrgård, där finns även spa man kan boka för det egna sällskapet.
Hehe, huvudpersonen, dvs jag, äter inte kött. 😅
 
Hehe, huvudpersonen, dvs jag, äter inte kött. 😅
:rofl: Då skulle jag skippa Öster Malma, men för andra som gillar viltkött är det ett mecka. ;) Men Färna har både vegetariskt och veganskt så det kanske kan vara något? Sen blev de även näst bästa viltkockar efter Öster Malma. ;)
 

Liknande trådar

Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 887
Senast: Halona
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 622
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Om några veckor ska jag ha inflyttningsfest. Jag är ovan vid att fixa fester och tillställningar, tycker hela grejen är lite jobbig. Jag...
Svar
6
· Visningar
572
Senast: warg
·
Avel Ja, alltså ni som sysslar med avel - hur ser er vardag ut? Vad jobbar ni med? Hur får ni ihop vardagen? Har seminerat mitt sto i år...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 889
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp