Fira bröllopsdag

sthu

Trådstartare
Vi har varit gifta ett år på lördag och tänkte fira lite smått. Göra nåt lite annorlunda och kanske rent av lyxigt.

Spa har vi kollat på, men hittade inget på rimligt avstånd som hade lediga platser med så kort varsel..

Sen tog idéerna slut.. Så nu vänder jag mig till Buke. Vad kan vi hitta på?
 
Hotell i närmaste staden och en middag på kvällen?

Jag älskar att fira allt som går att fira och planerar semester utifrån högtidsdagar. Men sen är jag både knäpp och extrem..
Första bröllopsdagen var vi på spa, detta år är vi utomlands.
 
@Eloise hotell kanske vore nåt. Middag ute är alltid klurigt, vi är veganer båda två och då brukar det inte finnas så mycket att välja på tyvärr..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 978
Senast: Sasse
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 859
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 410
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp