Fira födelsedag- idéer?

lizan

Trådstartare
Moderator
Jag firar snart sista födelsedagen innan 40 och vill ha en riktigt kul dag. :bump:

Men har både hjärnstillestånd och beslutsångest. Så behöver hjälp!

Jag vet inte hur många jag kommer fira med och det finns också alternativet att bara hänga med min pojkvän. Det finns också alternativ på Uppsala, Stockholm och Göteborg.

Jag vill gärna göra någon kul aktivitet. Vad kul aktivitet är vet jag dock inte. :crazy::D Funderade på typ bowling eller shuffleboard. Förra året körde vi escape room vilket är askul också (men då går inte Uppsala för en potentiell deltagare har kört alla här...).

Jag tänkte också att det kanske finns något kul sällskapsspel som fungerar för många olika typer av människor där man skrattar mycket?

Eller bara någon ”kul” restaurang?

Jag har så himla dålig fantasi just nu. Så kan inte ni hjälpa mig med att komma på alla möjliga kul förslag?:bump:
 
Senast ändrad:
Minigolf? Det är min favorit!

Jag har även varit på firmafest på nåt slott i Stockholm och hade5-kamp i lag med flerrätters middag efteråt. Riktigt kul men förmodligen dyrt. Minns inte var? Vaxholm?
 
Minigolf? Det är min favorit!

Jag har även varit på firmafest på nåt slott i Stockholm och hade5-kamp i lag med flerrätters middag efteråt. Riktigt kul men förmodligen dyrt. Minns inte var? Vaxholm?
Bra idé med minigolf! Men det känns lite avhängigt på vädret vilket inte känns som att man vill lita på det. 😂

har kikat på några såna varianter med 5-kamp osv men det mesta jag hittar som verkar kul ärför större sällskap....
 
Bra idé med minigolf! Men det känns lite avhängigt på vädret vilket inte känns som att man vill lita på det. 😂

har kikat på några såna varianter med 5-kamp osv men det mesta jag hittar som verkar kul ärför större sällskap....
Jaa vädret ställer ju till en del...
Här där jag bor finns innomhus-minigolf. Även innomhus gokart, paintball, laser room mm.... men vet inte vad utbudet i sverige är.

Laser room /doom eller vad ddt kan kallas är sååå roligt! Det är typ samma som paintball fast det gör inte ont :rofl:
 
Jaa vädret ställer ju till en del...
Här där jag bor finns innomhus-minigolf. Även innomhus gokart, paintball, laser room mm.... men vet inte vad utbudet i sverige är.

Laser room /doom eller vad ddt kan kallas är sååå roligt! Det är typ samma som paintball fast det gör inte ont :rofl:

Haha, det kanske finns inomhus här också... Ingen aning faktiskt! Men Laserdome (???) har jag funderat på men glömt bort att jag funderat på! Bra! :)
 
Vi brukar köra shuffleboard med middag efteråt. Tycker det är väldigt trevligt.

Det låter ju som att ni vill göra något, jag har varit på aktiviterspark där man löser olika uppgifter, riktigt kul men det kräver att man är ett gäng och att det inte under vintern kanske.

Eller dra ihop ett gäng och spela sällskapsspel + middag.
 
Barnasinnet finns helt klart kvar!
I så fall kanske en trampolinpark vore något? När jag varit på möhippa på en sådan gjorde de en massa roliga tävlingar och lekar åt oss, kan nog gå att få något liknande till en födelsedag.
 
I så fall kanske en trampolinpark vore något? När jag varit på möhippa på en sådan gjorde de en massa roliga tävlingar och lekar åt oss, kan nog gå att få något liknande till en födelsedag.
Hade varit sjukt kul men vet minst två av de jag tänkt ska vara med som inte skulle kunna. :cautious:

Men spar idén till när jag fyller 40!:bump::bump::bump:
 
Och jag LÄSTE först "hjärtstillestånd", efter att du gjort ändringen alltså, och tänkte att det lät ju ganska allvarligt ändå... :laugh:
Hahaha nej så stressad över min födelsedag Att jag skulle få hjärtstillestånd är jag inte. 😂
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fyller jämnt om ett par månader o hade tänkt att antingen åka utomlands eller ha en fest. Varken resan jag vill göra eller festen...
2
Svar
26
· Visningar
1 749
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 563
Äldre Jag och pojkvännen har pratat om att åka iväg någonstans till hösten/vintern, men vet inte riktigt vart vi vill någonstans - så jag...
Svar
3
· Visningar
1 716
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp