Fira min killes 30 års dag.

Smurfoff

Trådstartare
Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2 h.
Men har ej bestämt mig om vi ska göra allt detta dagen han fyller år. båda jobbar kontorstider och ska upp tidigt dagen efter. Eller om han ska få sin present när han fyller år sen säga att nästa del kommer på lördagen samma vecka? Hur hade ni gjort? Vill man bli ordentligt firad just på sin födelsedag?
 
Instämmer med @Fetaost - "sak"presenten på födelsedagen och middag och SPA på helgen. Hade då skrivit i födelsedagskortet att presenten även innefattade SPA plus middag på lördagen.

Men jag skulle gråga sambon vad han föredrar: bli firad helt på födelsedagen eller uppdelat födelsedag och helgen :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 852
Senast: jemeni
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 554
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 515
Senast: Habina
·
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 198
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp