Bukefalos 28 år!

Fisk till middag

I

Icka

Kan man ge katterna vilken fisk som hellst? Ska man tillaga den något eller hur brukar ni göra?
Funderar på att bjuda kissarna på en lyxmiddag snart! :)
 
Sv: Fisk till middag

Mina katter äter kokt fisk varge dag på grund av att en av dom har en känslig mage detta kombinerat med Hills foder får dom att må toppen.

När det gäller sort så är den enda som duger åt mina Fi**us sej önskar dom kunde gilla någon billigare sort men dom gånger jag försökt så har jag fått kasta allt :crazy:

Brukar koka fisken så hårt att det blir nästan som en soppa med små bitar i då tycker dom det är som godast :d
 

Liknande trådar

Övr. Katt Ska snart börja gå ut med min katt i sele har jag tänkt. Vi måste bara träna lite med sele först 😅 Han är ju annars en innekatt...
Svar
17
· Visningar
823
Senast: cambodia
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: ufot
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 622
Senast: hundtant
·
Katthälsa Jag har två gnällisar här hemma som emellanåt frestar på mitt tålamod. Eller ja, det är framförallt den ena som gnäller, men den andra...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp