Bukefalos 28 år!

Fiskarhedenvillan - spoven

P

PrincessAsk

Jag o min sambo var på en visning av fiskarhedenvillan - spoven i helgen. Vi blev totalt förälskade i huset. Så nu undrar jag om det är någon som byggt detta hus o om ni isåfall vill dela med er av bilder till mig? Hade varit jättesnällt om ni kunde det så vi kan få lite mer inspiration. Kram Marre
 
Sv: Fiskarhedenvillan - spoven

Har inga bilder dessvärre man har varit inne i ett par stycken från Fiskarheden. Tycker också de är jättetrevliga! Lite mer charm och detaljer än de klassiska från Myresjö, Västkusten och Smålandsvillan exempelvis.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 828
Senast: Lobelia
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 286
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 864
Senast: Squie
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 705
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp