Sv: fiskolja

Senast köpte jag på Domus, tror jag det var. Annars finns det nog hos hälsokosten.
 
Sv: fiskolja

Jag ger min lilla dvägpinscher en kapsel hajleverolja per vecka, som belöning efter kloklippning! :rofl:

De kan man köpa på island vet jag, men jag vet inte vart man kan köpa det här... :confused:
 
Sv: fiskolja

giowanna skrev:
Jag ger min lilla dvägpinscher en kapsel hajleverolja per vecka, som belöning efter kloklippning! :rofl:

De kan man köpa på island vet jag, men jag vet inte vart man kan köpa det här... :confused:

Fiskleverolja finns, såvitt jag vet, inte att köpa i Sverige.
 

Liknande trådar

Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: Milene
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 571
Senast: Dentaku
·
Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: hastflicka
·
Mat Tänkte köpa ny airfryer när skatten kommer. Men så var det det här med att bestämma sig 🫣 Har skalat ner det till 2 st i alla fall, en...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp