Bukefalos 28 år!

Fitnessfighten?!

tott

Trådstartare
Har någon här inne erfarenheter av fitnessfighten?

Jag är sugen på att testa, men är det för tufft? Berätta om era erfarenheter!
 
Sv: Fitnessfighten?!

Var tvungen att googla vad det är. Låter jätteintressent! Fick en kollega här intresserad av iden också så nu ska vi preliminärt köra november månad. Så ser fram emot att läsa om dina erfarenheter när du gått med :-D
 
Sv: Fitnessfighten?!

Har du svårt att motivera dig på egen hand och känner att du tror att du kommer slutföra det - så kör.
Det är inte omöjligt att uppnå sådana resultat på egen hand, men med FF får du ju lite hjälp.
Så vansinnigt dyrt är det ju inte heller. Särskilt inte om man verkligen får ut sådana resultat som vissa får! :)
 
Sv: Fitnessfighten?!

Hur tufft det blir beror på hur hårt du kör. Om du deltar i Fitnessfighten får du lite instruktioner om hur du ska äta och hur du ska träna varje dag men det är inte rocket science på något sätt. Till syvende och sist handlar allt om hur mycket du själv väljer att träna och hur/vad du väljer att äta. Om du inspireras av att tävla mot andra, kör. Men det är ingen mirakelmetod för att komma i form, det ska man vara medveten om.
 
Sv: Fitnessfighten?!

Hur tufft det blir beror på hur hårt du kör. Om du deltar i Fitnessfighten får du lite instruktioner om hur du ska äta och hur du ska träna varje dag men det är inte rocket science på något sätt. Till syvende och sist handlar allt om hur mycket du själv väljer att träna och hur/vad du väljer att äta. Om du inspireras av att tävla mot andra, kör. Men det är ingen mirakelmetod för att komma i form, det ska man vara medveten om.

Jag skulle isf inte vara med och tävla. Har inget behov av att visa min kropp nu eller senare för andra. Det är egentligen den där "Kick start" jag funderar på, men det är väl i princip samma sak fast utan att tävla då.
 
Sv: Fitnessfighten?!

Jag var med i FF i Februari. Maten var helt ok att laga. Det svåraste va att äta var 3:e timme. Var aldrig hungrig snarare tvärt om. Kändes som att man inte skulle få i sig det sista målet för dagen.
Jag gick ner 7.4 kg och 12cm i midjan. Hade kunnat få betydligt bättre resultat men jag fuskade lite. Men skulle gärna göra det igen och gå in lite mer i det isf :)
Tappade mycket av sockersuget och tyckte inte riktigt om flott maten efter det. Men det gäller ju att man fortsätter att äta "rätt" efter och det tycker jag är det svåraste. Men man får ju massa mat tips och hur man ska träna.
 
Sv: Fitnessfighten?!

Jag har varit med och var toknöjd. Har efter månaden fortsatt med deras övningar men inte gymmat varje dag utan 3 dagar i veckan och lagt till löpning 2-3 dagar istället och har 1 vilodag.

Tyckte inte det var svårt att träna 1 timme varje dag, man vet ju att det är under en begränsad period. Svårast var nog att äta var 3:dje timme, framförallt då jag då hade ett jobb som inte tilllät det (har jag numera och försöker nu hålla i varje fall var 4:e timme).

Än så länge har jag tappat 10 kg och vågen går stadigt neråt och då äter jag inte lika strikt längre heller men har plockat stora delar ur deras tänk.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Humla
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Tassa
·
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Rosett
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 243
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp