Fixade tandläkaren galant!

Så himla stolt över mig själv. Jag kan erkänna att jag inte var tuff när jag kom in och jag vibrerade lite samt mådde lite illa när mitt namn ropades upp. Men allt gick verkligen jätte bra.

Fick två omgångar bedövning. De sprutorna tycker jag inte känns ett dugg sen var det dags. Jag kan säga att min rädsla är borta. Tandläkaren var fantastisk. Frågade flera gånger om jag var okej eller om det kändes bra. Ser nästan fram emot nästa besök. Fick dessutom lyssna på min favoritmusik.

Nu ska vi se om tanden klarar av den här lagningen annars blir det att dra ut den. Den var rejält skadad. Har lite tandvärk i skrivande stund men förhoppningsvis släpper den om några dagar. Ska tillbaka på måndag igen.

I morgon ringer min psykolog. Då ska hon få veta att ännu ett hinder är avklarat. Tandläkaren :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Usch, måste skriva av mig någonstans så det får bli här där ingen förhoppningsvis skäller ut mig. Jag har haft problem med en...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: enough
·
  • Artikel
Dagbok Idag var mitt sista besök hos tandläkaren. Det är ju kul att komma dit nu. Prata lite musik med den ena som är metalfan precis som jag...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: et_flickan
·
  • Artikel
Dagbok Så himla skönt att bli av med den där förbaskade tanden. Tyvärr fick jag tandvärk igen fast den mildare sorten som botas av två alvedon...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: et_flickan
·
  • Artikel
Dagbok Den här PTSDn är snart ett minne blott. Det är så fantastiskt på så många sätt. Lite halvjobbigt att jag är i en "lära känna mitt nya...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp