Fjärilar!

04.jpg
 
Jag kommer sakna dem jättemycket men är glad över att de går att släppa med gott samvete, det ska bli härligt att få se dem flyga fritt i natuten där de hör hemma. :heart

De är så himla charmiga, det har varit fantastiskt att få ta hand om dem en liten stund i deras liv. :love:
13.jpg
 
Var upp med mer blommor och frukt till växthuset nu under hundpromenaden och såg henne inte någonstans. :( Å andra sidan är det ett STORT växthus och bara en liten fjäril. :)
Jag har även beställt en nätdörr så att vi kan lämna en av skjutdörrarna öppna, det var väldigt varmt därinne idag. Idag ska jag hänga fler puppor men det blir sista beställningen för i år.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 274
Senast: Murphy
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 587
Senast: Caoimhe
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 198
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp