Fjordingtråd nr 3

Fick experthjälp med att verka tanterna idag. :love:

IMG_20200920_173057.jpg
 
Så har man blivit med häst igen då. :D

Kompanjonen och jag har blivit med rödblack.
Ung, trevlig och rör sig fint så vi hoppas att denna kan axla körmanteln som vi saknat och såklart ridningsmässigt. Det senare är ju aldrig samma problem som körning men vad vi hört av denna så ska vara mentalt rätt. Precis som den vi redan har, som istället har en "muskelskada" som endast går att underhålla på rätt sätt i ridningen och orsakar stora problem i körningen.

Det blir resa till Danmark om några dagar. Jag som sa att det inte saknas extremt bra hästar i Sverige. Det gör det inte. Jag hade inte fel.

Däremot var det att den var röd, som avgjorde.
 
Så har man blivit med häst igen då. :D

Kompanjonen och jag har blivit med rödblack.
Ung, trevlig och rör sig fint så vi hoppas att denna kan axla körmanteln som vi saknat och såklart ridningsmässigt. Det senare är ju aldrig samma problem som körning men vad vi hört av denna så ska vara mentalt rätt. Precis som den vi redan har, som istället har en "muskelskada" som endast går att underhålla på rätt sätt i ridningen och orsakar stora problem i körningen.

Det blir resa till Danmark om några dagar. Jag som sa att det inte saknas extremt bra hästar i Sverige. Det gör det inte. Jag hade inte fel.

Däremot var det att den var röd, som avgjorde.

Så himla kul! Vilket kanonköp ni gjort.
Jag hoppas verkligen han blir din nya körkompis i framtiden.
Såg riktigt snygg ut på bilder o filmer.
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
27 912
Senast: sandrafors
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 875
Hundhälsa Min gamle Lapske har tårna på framtassarna hoppat ur led på till och från i olika situationer under ca 3 års tid, han är idag 9 år. Det...
2
Svar
27
· Visningar
6 293
Senast: Disen
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 491
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp