Flagor i ugnen, vad är det?

cambodia

Trådstartare
Jag har flagor i taket på ugnen som dalar ner ibland, svårt att komma åt att göra rent. Jag har bara bott här cirka ett halvår.

Det som är lite konstigt är att de är rätt ”kompakta” och väldigt glansiga, går inte direkt att smula sönder. Jag har tänkt att det bara är sot men blir ibland orolig att det är färg eller något annat.

Har försökt ta några bilder, vad tror ni? Det var inte så lätt…


2BF3BF8B-0931-4F0A-B880-66A3CC3E6192.jpeg
 
Om man zoomar lite ser man att det är glansigt och så. I alla fall ser jag det på mina bilder i mobilen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har total ulcerös kolit, går på Remsima var sjätte vecka och så Asacol. Är i ett skov just nu. Frågan är nu lite mera ni som har...
Svar
4
· Visningar
650
Senast: Kilauea
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 202
Senast: cassiopeja
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp