Flashback forever + Bukefalos = sant?

Läste upp detta för särbon som älskar Flashback Forever och då skulle jag berätta lite om det som ”i folkmun” här hemma kallas ”mitt forum” som han egentligen inte har någon aning om vad det är. Tex hur länge forumet funnits, men hittar ingen info om det öht (eller så är jag dålig på att leta).

Hur länge har forumet funnits? :)
 
Läste upp detta för särbon som älskar Flashback Forever och då skulle jag berätta lite om det som ”i folkmun” här hemma kallas ”mitt forum” som han egentligen inte har någon aning om vad det är. Tex hur länge forumet funnits, men hittar ingen info om det öht (eller så är jag dålig på att leta).

Hur länge har forumet funnits? :)
Första versionen som inte hette Bukefalos har nog funnits sen -97 eller så
 
Läste upp detta för särbon som älskar Flashback Forever och då skulle jag berätta lite om det som ”i folkmun” här hemma kallas ”mitt forum” som han egentligen inte har någon aning om vad det är. Tex hur länge forumet funnits, men hittar ingen info om det öht (eller så är jag dålig på att leta).

Hur länge har forumet funnits? :)
https://www.bukefalos.se/help/omoss/
 
Vilka trådar vill vi nominerar/tipsa om? Har jag hängt här för länge eller läser jag fel trådar? Jag tycker inga trådar här har potential att bli Flashback Forever material. Speciellt inte trådarna om politik.

Jag är också väldigt nyfiken på vad de rotar fram 😁

Fantastisk podd (och show) för den som missat! Men vi hade väl en tråd om dem rätt tidigt eller? Eller det var i julkalendertråden? Jag upptäckte dem genom den vidriga bilden på julkalendern iaf, att flera av mina favoriter här hyllade dem så jävla mycket och jag ba wtf?! Men blev direkt 😍 på första poddavsnittet ju!
 
Ja dom har ju nämnt Buke i podden i nåt sammanhang tidigare. Kände då starkt att de skulle behöva göra Buke-edition av podden men det här får väl duga.

Du var en av dem som fick mig att lyssna vill jag minnas! Tänkte att tyckte du så bra om den då måste jag ha missuppfattat den där vidriga bilden, jag fattar ju inte ironi osv 😅 Bästa podden när man mår dåligt också ❤
 
Lite trist att de kokar ner Buke till enbart hästforum i sammanfattningen, här diskuteras ju ändå en del av samma ämnen som avhandlas på Flashback, om än inte dem som det forumet är mest ökänt för. Hoppas att det inte dyker upp en massa troll i samband med detta men det är nog oundvikligt.

Av helt egoistiska skäl så känner jag mig lättad att jag undvikit de flesta trådar som rör politik. Det är endast med stor tvekan jag skriver på Buke alls längre, och skulle något jag skrivit tas med i en podd och skrattas åt så skulle det bli spiken i kistan för mitt konto.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 314
Senast: sjoberga
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 607
Senast: Jeps
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 486
Senast: Helvetet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp