Flashplayer i Win Vista???

Bansan

Trådstartare
HUR INSTALLERAR MAN FLASHPLAYER I WINDOWS VISTA??????

Jag blir galen... Jag vill installera Flash men det verkar vara tok omöjligt med Vistas operativsystem.

HJÄLP!!!
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Vilken version av Vista har du?

Jag kör Vista Home Edition (32 Bit) och kör med Flash.Det fungerar alldeles utmärkt.Jag vet att det kan krångla om du kör med 64 bitars men med 32 Bitars så ska det fungera.
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Vilken version av Vista har du?

Jag kör Vista Home Edition (32 Bit) och kör med Flash.Det fungerar alldeles utmärkt.Jag vet att det kan krångla om du kör med 64 bitars men med 32 Bitars så ska det fungera.


Hur vet jag det? :crazy:
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Om det är din egen dator och du inte har bett om något speciellt när du köpte den (eller vista, om du köpte det separat) så har du med största sannolikhet 32-bitars.
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Om det är din egen dator och du inte har bett om något speciellt när du köpte den (eller vista, om du köpte det separat) så har du med största sannolikhet 32-bitars.

Då har jag säkert det....

BLIR TOKIG UTAN FLASH!
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Vilken version av Vista har du?

Jag kör Vista Home Edition (32 Bit) och kör med Flash.Det fungerar alldeles utmärkt.Jag vet att det kan krångla om du kör med 64 bitars men med 32 Bitars så ska det fungera.


Hur lyckades du lura datorn att ta ner det??
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Jag för min del installerade bara som vanligt. Det var inga problem med installationen.

Vad är det som är problem för dig då?
 
Sv: Flashplayer i Win Vista???

Vilken version av Vista har du?

Jag kör Vista Home Edition (32 Bit) och kör med Flash.Det fungerar alldeles utmärkt.Jag vet att det kan krångla om du kör med 64 bitars men med 32 Bitars så ska det fungera.

Samma här, bara installerade det utan problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag håller nu på att bli galen. Har diskbråck sedan några år tillbaka och just nu är det riktigt jobbigt. Det gör egentligen inte...
Svar
19
· Visningar
1 515
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Ibland blir det inte som man vill, men det blir bra ändå. Och ibland när det inte blir som man vill så blir det bara skit. Det är...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 402
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp