Bukefalos 28 år!

Fleecefiltar?

P

Punakha

Går det att färga fleecefiltar? Har för mig att jag gjort det men är inte säker och nu var det nån som sa att det inte går.
Köpte i ett svagt ögonblick några ljusblå filtar för det tyckte jag skulle va fint. nu några år senare ligger dom fortfarande ouppackade i en låda och jag vill ha LILA filtar:mad: Känns så onödigt att slänga.
 
Sv: Fleecefiltar?

Sälj dem, och köp nya. Fleece har ju trots allt blivit lite billigare.
Bara färgen går ju loss på en slant, och jag tror det blir svårt att få ett bra resultat - om det ens går?!
 

Liknande trådar

Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 469
Senast: Hazel
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 456
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp